طراحی سایت در استان البرز
نوشته شده توسط : ساحل

چگونه یک سایت کامل و بی نقص داشته باشیم؟
طراحی سایت گرد از کارهای پیچیده به احصاییه میرود.در این شغل باید نوع طراحی انجام شود لغایت با همه سلایق سازگار باشد و بازدید کننده از ظاهر سایت راضی باشد و بتواند با آرامش در سایت شما گشت بزند .از این رو باید به تمام جزئیات ریز و درشت در طراحی سایت پروا کنید و کوچکترین نکته ای را از قلم نیندازید.

توجه به جزئیات در طراحی سایت
طراحی سایت مراحل مختلفی داره: جمع آوری اطلاعات اولیه، طراحی، گسترش و آزمایش کارایی. اولین اثری که سایت روی کاربر میذاره ناشی از کیفیت طراحی سایته. به راستی ظاهر سایت تعیین میکنه که آیا کاربر تحت تأثیر سایت قرار خواهد گرفت یا نه.
به همین علت مرحله طراحی یکتا از مهمترین مراحل پروژه وب سایت محسوب میشه.
طراحی سایت وقت و صبر زیادی لازم داره. علاوه بر اینها برنامه ریزی و کلی کارهای طراحی سایت در استان البرز فنی لازمه. با پروا رقابتی که داخل دنیای طراحی سایت هستی داره، ساخت سایتی که از عقیده بصری جذابیت داشته باشه، قابل درک و درک باشه و نسبت به سایتهای رقیب برتری داشته باشه از وظایف دشوار طراحان سایته. هرچند برای طراحانی که خلاق باشند و عاشق طراحی سایت باشن، براحتی با بخش این مرحله به مراحل کوچیکتر قابل انجامه. اکنون که این مراحل و فرایند رو هر طراحی به روش خودش میتونه انجام بده، اما هسته اصلی پیشه طراحیِ همه طراحان با تجربه یکسانه.

طراحی سایت بی نقص داشته باشید
طراحی سایت دارای مراحل مختلفی است یکی از این مراحل جمع آوری اطلاعات اولیه است و مرحله بعدی توسعه و تست تاثیر این مواردی که بیان کردیم .اولین اثری که طراحی سایت خوب می گذارد مایه کیفیت کلی سایت است. در درستی این ظاهرطراحی سایت است که تعیین می کند کاربر داخل سایت ماندگار خواهد شد یا نه .بنابراین مرحله طراحی سایت از مهم ترین مراحل پروژه طراحی سایت محسوب می شود. بی شک طراحی سایت شکیبایی زیادی را به به اتفاق دارد در کنار این ها برنامه ریزی و کارهای فنی نیز لازمه کار است.

جذابیت طراحی سایت
امروزه با توجه به رقابتی که در دنیای مجازی و طراحی سایت در کرج هستی دارد ،طراحی سایت و ساخت سایتی که نسبت به سایت های دیگر برتری داشته باشد و قابل فهم و فهم می توان گفت کاری کاملا سخت است .البته مسلم است برای طراحان سایت که عاشق طراحی سایت هستند و خلاقیت دارند بسهولت می تواند با تقسیم مرحله به مرحله کار وظایف خویش را به احسان انجام دهند.

جزئیات طراحی سایت

اهمیت دادن به کاربران و مخاطبان سایت و سلایق آن ها
شما باید سایت خود را به نوع ای طراحی کنید که لغایت نزدیک زیادی با سلیقه تمام مخاطبان یکسان باشد. البته دائم نمیتوان عقیده همه افراد را جلب کرد اما باید تا بی گمان ممکن از یک طراحی خوب و پذیرفتنی استفاده کنید.طراحی آسان و قابل درک برای کاربر. تا کاربران شما اثناء بازدید از سایت مبتلا سردرگمی نشوند و بتوانند براحتی به اطلاعات باره نظر خویش و یا خدماتی که میخواهند دسترسی داشته باشند. این باعث میشود که کاربر از سایت شما راضی باشد و در مراجعات بعدی ، با میل و رقبت وارد سایت شما شود.
آیا تا به حال پیش آمده که موضوعی در یک سایت باعث آزار شما شده باشد وآن را به مدیران سایت اطلاع دیتا باشید ولی جوابی اخذ نکرده اید. به راستی آنها به درخواست ما بی اعتنایی کرده اند و احتمالا شما هم به این سوژه اندیشه کرده اید که سایر به آن سایت نروید.
لازم است در برابر کاربران خود پاسخگو باشید و در پاسخ دادن به آنها درنگ نکنید به سایت رقبای خود راز بزنید و آن را بررسی کنید الی نقاط قوت و ناتوانی خود را بهتر بشناسید

برای طراحی سایت ایده خلاقانه داشته باشید
یکی سایر از مراحل طراحی سایت ، جمع آوری ایده های خلاقانه برای پروژه است. دائم طراح سایت باید یک سری ایده و طرح های خلاقانه اولیه را آماده کند و بعد از بین آنها بهترین ها را انتخاب کند .با ارسال طرح ها برای مشتری عقیده آنها را نیز جویا شود که به این مرحله بازبینی طرح گویند ،که شامل ایراد اخذ و حل مشکلات و تایید طرح می شود .تا اینکه هم مشتری و طراح سایت از ایده اولیه طراحی سایت رضایت کامل داشته باشند. طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی یکی از بهترین و کارآمد ترین می باشد که به درآمدزایی اغلب صاحبان مشاغل کمک می کند .

یکی از مهمترین موارد جزئیات طراحی سایت: طراحی یک سایت بصورت ریسپانسیو
حتی در چهره استفاده از قالب های آماده به این نکته توجه داشته باشید که قالب انتخابی ریسپانسیو باشد امروزه یکی از فاکتورهای بنیادین و مهم در طراحی سایت واکنشگرا بودن سایت است .در حال حاضر بیش از نیمی از کاربران از تلفن های هوشمند برای گشت و گذار در اینترنت کاربرد می کنند بعد توجه به این نکته می تواند در افزایش شدامد ورودی به سایت موثر باشد.

رعایت جزئیات در طراحی سایت

ایده ای جالب برای نما سایت یک ساده: استفاده از فضای سفید
یکی از جدید ترین متدها در طراحی وب سایت استفاده از فضاهای سفید یا همان فضاهای خالی است که باعث امروزین به عقیده رسیدن طراحی سایت خواهد شد این تکنیک که امروزه پیروان زیادی دارد از گیجی و سردرگمی کاربران بازداری می کند و به نوعی در برند سازی نیز پرتو گذار است.


چگونه یک سایت بی‌نقص طراحی کنیم؟
برای داشتن یک سایت بی نقص که تمام جزئیات طراحی سایت در آن رعایت شده است،شما باید تمام نیازهای کاربران و بازدید کنندگان سایت خویش را در عقیده بگیرید و تمام جزئیات حتی کوچک و بی اهمیت را در آن رعایت کنید.
جزئیاتی از قبیل رنگ سایت،فونت متن ها،رنگ قلم متن،سایز عکس ها ،خطوط بعید عکس و.....
از لینک های تودرتو بهره‌گیری نکنید.هرگز کاربران را بی منظور در وسط صفحات سایت خویش نچرخانید که این پیشه باعث مایوس شده بازدید کننده از سایت شما میشود.
سایتی که طراحی میکنید باید فعال باشد،یعنی شما باید توانایی اضافه کردن و تغییر محتوای سایت و تصاویر را داشته باشید.
از تصاویر و عکس ها با کیفیت بالا استفاده کنید.حتما اطلاعات تماس و جزئیاتی در باره خودتان و خدماتتان را در سایت پیمان دهید.

سئو سایت امری مهم که نباید از آن غافل شوید و طراحی سایت بدون سئو برای صاحبان مشاغل امری بیهوده است.





:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: